loading...

گاه نویسی

ایستگاه پروین شناسی

بازدید : 193
چهارشنبه 29 مهر 1399 زمان : 15:38

یک ماهی از راه‌اندازی وبلاگم می‌گذرد. از آن زمان تابحال، افراد مختلفی کمابیش (آنهم به معرفی خودم) وبلاگ را دنبال می‌کنند و فقط دونفر از صمیمی‌ترین دوستانم، پایه ثابت‌ نوشته‌هایم هستند. هنوز کسی پیدا نشده که وبلاگ را صرفا بدون دوست‌داشتن خود من، و فقط بخاطر کیفیت واقعی‌شان، پیگیرانه دنبال کند. البته می‌دانم که برای گلایه‌کردن از اینکه چرا هنوز خواننده زیادی ندارم، بسیار زود است و برایش نیاز به صبر بیشتری دارم. ولی به همین‌بهانه، بگذارید راجع‌به موضوعی که مدت‌هاست ذهنم را مشغول به خود کرده، کمی‌گلایه کنم.

پاییز عاشق است ...‌
برچسب ها لطفا قاطی نکنید ,
بازدید : 369
يکشنبه 26 مهر 1399 زمان : 12:37

قاب‌عکس باباحسین، گوشه‌طاقچه یکی‌از اتاق‌های خانه ننه‌زیور کز کرده. کمی‌هم خاک رویش نشسته‌است. به آرامی‌رویش دست می‌کشم تا گردوغبار‌های نشسته برروی خاطرات‌ کهنه‌ام‌ را پاک کنم.

The difference between tiger,leopard and cheetah
بازدید : 539
شنبه 25 مهر 1399 زمان : 13:38

بازدید : 673
پنجشنبه 23 مهر 1399 زمان : 19:37

پیش‌نوشت: دیشب متنی نوشتم که بی‌شباهت به پست شب‌قبلش نبود؛ و چون ابراز احساساتم را بیش از این جایز نمی‌دانستم، آن‌را بارگذاری نکردم. امشب هم هرچقدر فکر کردم، دیدم نمیتوانم نوشته‌ای بدون گلایه و طعنه به خودم بنویسم. پس تصمیم گرفتم یکی از نوشته‌های قبلی‌ام را پست کنم. یک متن قدیمی‌و جالب از دوران بچگی که هنوز هم بوی آن روز‌هارا می‌دهد‌. شاید بهترین مسکن این روز‌های همه‌ما، سفر به دوران شیرین کودکی یا پرواز بر فراز آسمان آبی آینده‌ باشد.

سالمرگ رومل
بازدید : 311
سه شنبه 21 مهر 1399 زمان : 11:38

پیش‌نوشت: از همین ابتدا بگویم که این یادداشت، بیشتر به یک دلنوشته میماند تا روزنوشته. ولی حقیقت آن است که حتی اگر یک دلنوشته باشد، لااقل الان، جرم سنگینی به حسابش نمی‌آورم. چون تنها راه تسکین حال این‌روزهایم بود. لذا اگر به خواندن اینگونه پست‌ها علاقه‌ دارید، پیشنهادش میکنم. در غیراین‌صورت، می‌توانید همینجا نخوانده رهایش کنید تا بیش‌از این وقت ارزشمندتان را تلف نکند.

عکسای خیلیییییییییییییییییییییی کم یاب از مرینت😂😂
بازدید : 395
دوشنبه 20 مهر 1399 زمان : 19:37

امروز در خانه ما خانه‌تکانی بود. اشتباه نکنید! نه اینکه دستمالی دست بگیریم و کل خانه را برق بیندازیم. منظورم ایجاد یک تغییر در دکوراسیون خانه بود که ما به آن خانه تکانی میگوییم. منتها طبق قانون "ثبات وضعیت" در خانه ما، هرگونه تغییر کوچکی اعم از تکان دادن یک میلی‌متری یک صندلی، جرم سنگینی محسوب می‌شود و با پیگرد دعوا و محرومیت از شام همراه است! از این رو بود که امروز در تاریخ اینخانه‌، به روز حماسه‌سازی بدل شد.

ازدواج صفیه با پیامبر اکرم (ص) پس از فتح خیبر
بازدید : 360
دوشنبه 20 مهر 1399 زمان : 3:39

میان این یادداشت و یادداشت قبلی‌ام، فاصله زیادی افتاد. باید اعتراف کنم که وبلاگ‌نویسی از آنچه فکرمی‌کردم، سخت‌تر است. هرچند تازه در آغاز راه نوشتن هستم، ولی سختی‌های این راه، حالا بیش‌ازگذشته بر من آشکارشده‌است.

عاشقتم از ته دلم ...
بازدید : 499
چهارشنبه 15 مهر 1399 زمان : 1:37

من اینجام تا از تجربه‌ام بگویم.تجربه‌ای که به‌گمانم هیچ‌وقت نداشته‌ام. از عشق‌هایی که عشق بودند و من به‌راحتی از آنها گذشتم. میخواهم به تعریفم از مهم‌ترین مقوله بشر بپردازم: عشق!

بازدید دکتر مهرافزون از دبستان روستای قرق بروجرد
بازدید : 959
يکشنبه 12 مهر 1399 زمان : 23:37

این روزهایم را عجیب غرق در خود و رویاهایم سپری‌‌ میکنم. مدام به نوشته‌هایم فکر میکنم؛ به هزاران ایده‌‌‌ای که هرآن برای نوشتن در وبلاگ ، به ذهنم میرسد . لحظه‌‌‌ای نیست که از اتفاقی هرچند کوچک در زندگی‌ام به وجد نیایم‌ و دلم نخواهد‌ که همان‌لحظه درباره‌اش مطلبی بنویسم.

چن تا نکته برای نویسنده های تازه^_^
بازدید : 455
يکشنبه 12 مهر 1399 زمان : 23:37

پیش‌نوشت: در مدت غیبتم (مشهور به غیب صغری!) هرچند خبری از وبلاگ نبود ؛ ولی به رسم تکلیف ، روزنوشته‌هایم را در بخش یادداشت نویسی گوشی‌همراهم ذخیره میکردم. راستش هیچ تصمیمی‌از اینکه آنرا در وبلاگ قرار بدهم نداشتم ؛ پس بی‌پروا و آزاد می‌نوشتم و شاید تا اینجای کار ، این ، صادقانه‌ترین یادداشتم باشد. وقتی به رفیق همیشه پیگیرم نشان دادم، گفت بهتر از همه یادداشت‌هاییست که تاکنون نوشته‌ام. پس با تمجیدهای او بود که جرئت بارگذاری‌اش را پیدا کردم. امیدوارم لایق نگاهتان باشه🙏❤

کمی هم آشنایی با سبک‌ نگارشم!

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی